سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























قلمستان

سفر بسوی سرآمدی

سازمان ها سفر خود به سوی سرآمدی را از نقاط مختلفی آغاز می کنند. ممکن است هم اکنون با مفهوم عملکرد خوب آشنا باشید و اکنون بخواهید مفاهیم سرآمدی را به کار ببرید تا امور سازمان خود را انسجام بخشید. به علاوه، شاید برای دریافت گواهی ایزو 9000 یا سایر گواهی های کیفی اقدام کرده باشید و حال بخواهید روش های مدیریتی خود را با دید وسیع تری بنگرید. یا احتمالاً فقط مایلید امور سازمان خودتان را بهبود بخشید و می خواهید بدانید آیا روش هایی برای کمک به شما در این زمینه وجود دارند یا نه. از هرجایی که آغاز کنید، مجموعه جزوه های راهنمای EFQM   به شما کمک می کنند تا اساس سرآمدی را درک کنید.

هدف از این جزوه، برانگیختن خلاقیت شما و کمک کردن به شما برای استفاده از سوابق عملکرد خوب سازمان های دیگر به منظور آغاز سفر خود به سوی سرآمدی به روش خاص خودتان است.

در این جزوه، دلایل عمده اهمیت سرآمدی و استفاده از الگوی سرآمدی EFQM  در سازمان شما رابررسی خواهیم کرد. همچنین ارتباط میان نحوه مدیریت کارهای شما (عوامل توانمندسازی) را با دستاوردهای شما درارتباط با نتایج نشان خواهیم داد.

در این زمینه، تعدادی از عملکردهای خوب را برای دستیابی به معیارهای واقع گرایانه و مفید بررسی می کنیم. سپس نحوه اولویت بندی، برنامه ریزی و اجرای بهبودها و نیز بعضی روش های اثبات شده اجرای آن را نشان خواهیم داد. در ضمن، نمونه هایی واقعی از روش سازمان های دیگر را نیز در باره مسائلی که در این زمینه مطرح شده اند، ارائه می دهیم.

در این جا از شما دعوت می شود تا عواقب این کار را برای خود و سازمانتان درنظر بگیرید. اساس این جزوه ها تئوری نیست- عمل است.

 


نوشته شده در جمعه 92/1/9ساعت 1:45 صبح توسط مهندس نبی اله توسلی| نظرات ( ) |